Jag är kvar..

..här!! Vi har varit på en minisemester sen har vi haft en hel del att göra här hemma..

Igår så skulle jag uppdatera men då somnade jag med datorn i knäet i soffan 8)

Och idag har jag huvudvärk from hell!! Det försvann ett tag men sen nu kommer den tillbaka igen.. Inget vidare alls… Så jag kommer att uppdatera lite senare men lite bilder:-)

Kram på er

1 Comment

  1. Lina
    2011-08-05

    Stackare….krya kram

    Svara

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Scroll to top
error: Bilden är skyddad!!